Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Hmm... ska man reklamera, tro??

Av Pia - 25 maj 2009 22:07

En av fördelarna med whippet ska ju vara att de är så renliga... hmm, sure - vilken blåsning man gick på;-)

Soleil 25 maj-09

Den som var vackert röd/vit när vi gick ut var betydligt mindre vackert gråbeige när vi kom in... den här så kallade "renliga" whippan kan konsten att skita ner sig - hon är banne mig värre än de andra skitgrisarna jag har och har haft!!

 
 
åsa

åsa

26 maj 2009 08:16

Jamen...Soleil vet ju inte om att hon är en whippet, hon tror ju att hon är en Golden!
Söt är hon även fast hon som sagt var är liiiite skitig...
Ha dé!/Kram

http://tantraffas.blogg.se

 
Elin

Elin

26 maj 2009 16:11

Ha ha jo det va grannt må jag säga! Bra jobbat Solan!!

http://elinobriams.blogg.se

 
Elin

Elin

31 maj 2009 21:48

Fördelen är att när dom har grisat ner sig är det inte så svårt att få dom rena. Dessutom torkar dom fort :P

http://elinobriam.blogspot.com

 
Heléne Mörling

Heléne Mörling

12 juni 2009 08:39

Kul att läsa din blogg, visst är kul när de är så orädda! Att Jag skriver är för att slå ett slag för ett preparat som heter Diarsanyl slår alla andra preparat mot lös mage med hästlängder. googla det så får du mer info. En av sakerna som är bra är att man kan ge dem mat samtidigt som man behandlar. Hoppas du kommit till rätta med allt men det kan vara bra till en annan gång.
Mvh Heléne

http://kennelmacbells.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 2 augusti 2010 14:12

... men nu är vi i alla fall här igen;-)    Den här bilden på en 19,5 månader gammal Soleil knäppte jag då hennes äldre helsyster Skyborne Queen Of Hearts (Skippy) var här och parades med min systers Ch Adagio Greatest Love Of All (Silver). Det h...

Av Pia - 22 november 2009 23:07

... och det höll jag på att glömma - typiskt mig!   Ja, man kan ju inte säga att den här tiden med Soleil har varit lugn, precis... men rolig har den varit! Hon är en stor personlighet som ger oss många glada skratt varje dag... och en hel del gr...

Av Pia - 31 oktober 2009 23:38

Den senaste veckan har hon varit rätt så pestig och jag har till och från varit riktigt irriterad på henne. Igår rann bägaren över när hon - helt ogenerat - snokade på min macka, fast jag hade sagt till henne innan. Då fräste jag till ordentligt och ...

Av Pia - 29 oktober 2009 01:53

... är den här...    Yiiihaaa;-)    "Gamla" Spurten (10 år) gillar också frisbeen...    Hahaha... hon ser ut som om hon ska lyfta vilken sekund som helst:-)) ...

Av Pia - 26 oktober 2009 23:08

... en soffa som var någorlunda hel. Det har vi inte längre...      ... för nu har vi en sån här...      GISSA SAMBANDET???? ...

Ovido - Quiz & Flashcards