Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Pia - 10 maj 2009 18:46

Igår hade vi kalas för min dotterdotter Tuvali, som fyllde hela 9 år! Med på kalaset var min systerdotter Elin och hennes hundar Briam och Otto. Lilla 5-månaders Otto är son till Briam och helt bedårande söt!

Magic Colour Midnight Express, 5 mån


Jag tror att Otto blir en riktig snygging när han blir stor!

Magic Colour Midnight Express, 5 mån


Lite nya bilder på Soleil blev det också, den här bilden har min syster Mai knäppt. Så ljus som Soleil ser ut i ansiktet på den här bilden är hon inte, hon står med huvudet mitt i solen och ser lite "blek" ut.

Skyborne All Summer Long, 5,5 mån

Som synes så är Otto och Soleil nästan löjligt lika;-)

Här fick Soleil syn på en hund på andra sidan ängen...

Soleil, 5,5 mån


Jag knäppte ett kort på Mai och hennes hundar Azzar och Silver också, visst är de fina då?

Har fått order av Mai att klippa bort henne;-)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards