Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Pia - 8 maj 2009 23:40

Det här är bloggen för Soleil, dvs min whippettjej på 5,5 månad som egentligen heter Skyborne All Summer Long. Här kommer jag att skriva lite om hennes utveckling och visa en del bilder. Jag gillar att fota och hon är tacksam modell - men det gäller att fånga henne i flykten, för det är full rulle nästan jämt;-) För det mesta ser det ut ungefär så här...

... den här bilden är från när hon var ca 4 månader gammal, det är ännu värre fart på henne nu;-)


Så här bedårande söt var Soleil när hon kom hem till oss, 9 veckor gammal...

Soleil 9 veckor


Soleil 9 veckor


Förutom Soleil så har jag en liten uppfödning av jaktgolden under prefixet Khemosabi - själv har jag tre vuxna tikar och en 6,5-månaders hanvalp hemma, så här är huset fullt av glada hundar! Ibland undrar jag om inte Soleil tror att hon är en golden, hon också. Hon är otroligt social, älskar folk - i synnerhet barn, då blir hon alldeles knollrig av lycka:-) Det märks att hon spenderade sina första 9 veckor i en familj med snälla barn!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards