Alla inlägg under november 2009

Av Pia - 22 november 2009 23:07

... och det höll jag på att glömma - typiskt mig!


Ja, man kan ju inte säga att den här tiden med Soleil har varit lugn, precis... men rolig har den varit! Hon är en stor personlighet som ger oss många glada skratt varje dag... och en hel del gråa hår. Jag har aldrig haft en valp/unghund som varit så jäkla vild, men det är tur att hon samtidigt är så söt som hon är, annars vete sjutton om man hade stått ut!


Tyvärr har jag inga 1-årsbilder, syrran och jag försökte knäppa lite igår hemma hos henne, men resultatet blev inte så lyckat. Jag får vänta tills vädret blir bättre och göra ett nytt försök utomhus.


Från och med nu och över vintern, när det inte händer så mycket, kommer Soleil att få dela blogg med mina andra hundar på http://www.khemosabi.bloggagratis.se Så titta där efter nyheter!

Ovido - Quiz & Flashcards