Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Pia - 3 juli 2009 23:56

... blev det idag, och Soleil fick följa med. Innan vi åkte knäppte jag den här bilden på henne på parkeringen...

Skyborne All Summer Long, drygt 7 månader

Öronen lever sitt eget lilla liv för tillfället;-)


Soleil tycker inte om att åka bil och mådde tyvärr illa, hon klarade sig ända fram men precis när vi stannade kräktes hon... snuttan då. Väl framme vid badplatsen var hon lite skeptisk till att bada, här är hon med mina barnbarn i bakgrunden...


Soleil undrar vad det här ska vara bra för...


"Ärente lite onödigt, det här?"

... "jaja, jag följer väl med en liten bit då"...


... "men det här med simning är ju klart överskattat - släpp mig så jag kan simma iland!"


"Någon" har lite bråttom upp ur vattnet;-)

Ovido - Quiz & Flashcards