Alla inlägg den 6 september 2009

Av Pia - 6 september 2009 00:25

Lite nya bilder på Soleil från kvällen - jag fick äntligen några bilder på henne i rörelse, tyvärr ganska suddiga, men man ser ju vilket enormt steg hon har, lilla damen;-) Jag längtar tills jag får riktigt skarpa o fina bilder på henne i rörelse...

Hon är liite miljöskadad, min whippa - hon håller ögonkontakt med mig och det ska de ju inte ha på utställning, för då "förstör" man rörelserna har jag hört... fast det märks ju inte precis på de här bilderna;-)


Och så några bilder i stående, dessvärre är alla bilder lite bleka och inte riktigt skarpa. Så här blek är inte Soleil! Men snygg är hon, lilltjejen:-)

Ovanstående bild tog jag med bara för att jag gillar hennes muskler... jag vill bara klämma på dom, ja jag är lite sjuk, jag vet;-)


Fotade gjorde syster Mai (tack!)


På tal om utställning... jag har nog glömt att nämna att jag har anmält henne till Sollentuna den 26:e. Det blir första gången i juniorklass;-)

Ovido - Quiz & Flashcards